О компании Направления деятельности Фотогалерея Статьи Наши клиенты на главнуюкарта сайтаконтакты
БІЗНЕС-ТРЕНІНГ «РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ»
 
Бизнес тренинги
 
Поиск и подбор персонала
 
Оценка персонала
 
Оптимизация корпоративной культуры
 
Разработка системы заработных плат
 
Разработка модели компетенции
 
Реинжиниринг бизнес-процессов и коррекция организационной структуры
 
Внедрение системы управления по целям
 
HR-аутсорсинг
 
Библиотека HR-знаний. Содержание и структура
 
Конференции

БІЗНЕС-ТРЕНІНГ «РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ»

 Бізнес-тренер: Ірина Сінчалова - керуючий партнер ВІЧЕ КОНСАЛТИНГ ГРУП,  бізнес-тренер, консультант з 17- річним досвідом роботи.
 Досвід проведення понад 1500 корпоративних і відкритих бізнес-тренінгів з  1999р.
 Досвід управлінської діяльності з 1996 р
 Спеціалізація: модерація стратегічних сесій по розробці цілей і цінностей;  розвиток управлінських компетенцій; емоційна компетентність; комунікативна  компетентність; розробка моделей компетенцій, грейдів, KPI; оцінка персоналу.

Клієнти: ХЕНКІЛЬ УКРАЇНА, Мережа АЗС «КЛО», Еконія, ЮНІВЕСТ ГРУП, Соні ДАДС, МТС-УКРАЇНА, ОПЕРА-ГОТЕЛЬ, КИЇВГОРСТРОЙ, УФО, Кредо банк, МАГАБАНК, ІНДЕКС БАНК, Олвія, СК АСКА, ЛОРЕАЛЬ, LEONI Wiring Systems UA GmbH, СЕ БОРДНЕТЦЕ, JVC Ihternational LTD, ПРАТТ УІТНІ-ПАТОН, ФАРМАК, КОРПОРАЦІЯ АІС, БАТ ЭЛЕКТРОНІК, ЭЛЕКТРОМАКС, БУДМАКС, НОРДКЛІФФ УКРАЇНА, LINK DEVELOPMENT, СТРОЙІНДУСТРІЯ, Корпорація АТБ, ЕЙВОН КОСМЕТІКС ЮКРЕЙН, Національний комітет підготовки до ЄВРО 2012, Державна служба занятості, Міністерство Охорони Здоров’я України, Асоціація Рекрутерів і ін.

Учасники бізнес-тренінгу «Розвиток комунікативних компетенцій»: керівники лінійного і середнього рівня.

В результаті участі в тренінгу учасники отримають:

  • системне розуміння важливості процесів вертикальних (з підлеглими і вищестоящим керівництвом) горизонтальних (з колегами) комунікацій;
  • навички ефективних комунікацій в процесах розвитку команд;
  • навички досягнення консенсусу в процесах прийняття рішень.

Зміст програми бізнес-тренінгу «Розвиток комунікативних компетенцій»

Програма спрямована на розвиток Soft компетенцій керівників - навичок ефективних вертикальних і горизонтальних комунікацій.
Практичні блоки спрямовані на постановку навичок конструктивної взаємодії, прийняття рішень, індивідуального і групового фідбек і командоутворення.

 1. Принципи комунікація команди менеджерів в процесі ідентифікації проблем та встановлення  причин їх виникнення. Причетність до виникаючих проблемних ситуацій. Пошук вирішення проблеми.  Аналіз можливих ризиків.
 2. Процес ідентифікації проблем. Рутинний, селективний, адаптаційний і інноваційний алгоритми вирішення проблемних ситуацій. Розуміння причин. Використання якісної інформації для ідентифікації проблеми. Пошук вирішення проблеми. Аналіз можливих ризиків.
 3. Етапи спільних дій команди керівників щодо реалізації спільних рішень, спрямованих на вирішення проблеми. Від конфлікту до ефекту консенсусу - згоди співпрацювати між собою в процесі реалізації рішення.
 4. Що заважає виникненню консенсусу? Емоційна компетентність в бізнесі - як вміння направити  власні емоції і емоції колег на створення консенсусу. Створення і розвиток мотиваційних установок на  відданість ідеї.
 5. Принципи ефективної комунікації в процесі спільної діяльності. Резонансний і дисонансні стиль  взаємодії з оточуючими.
 6. Значення IQ і EQ у формуванні мотивів поведінки. Визначення емоційного інтелекту (EQ - Emotion  Quotient). Модель емоційних компетенцій - самосвідомості, самоконтролю, емпатії та управління  відносинами. Зовнішня і внутрішня спрямованість емоційних компетенцій.
 7. Емоції і почуття. Зовнішні та внутрішні причини виникнення емоцій. Деструктивні і конструктивні  почуття, викликані позитивними і негативними емоціями. Технології управління емоціями в конфлікті.
 8. Самоконтроль як вміння керувати руйнівними емоціями, змінювати інтенсивність емоцій,  замінювати негативні емоції на позитивні.
 9. П’ятирівнева модель емоційного впливу. Аналіз причин виникнення негативних оціночних суджень  оточуючих і конфліктних ситуацій. Канали передачі інформації - вербальний, невербальний і  паравербального. Формування позитивних емоційних послань.

 

ДЛЯ КОГО?

Керівники лінійного і середнього рівня.

КОЛИ І ДЕ?

15 грудня 2017 року з 10:00 до 18:00, м.Львів, вул. Петра Дорошенка, 7, 1 пов., 1 офіс.

Вартість участі - 1950,00 грн за одного учасника

Детальна інформація за номером +38(044)279-57-24, (067)442-21-60