О компании Направления деятельности Фотогалерея Статьи Наши клиенты на главнуюкарта сайтаконтакты
БІЗНЕС-ТРЕНІНГ «РОЗУМІТИ І БУТИ ЗРОЗУМІЛИМ»
 
Бизнес тренинги
 
Поиск и подбор персонала
 
Оценка персонала
 
Оптимизация корпоративной культуры
 
Разработка системы заработных плат
 
Разработка модели компетенции
 
Реинжиниринг бизнес-процессов и коррекция организационной структуры
 
Внедрение системы управления по целям
 
HR-аутсорсинг
 
Библиотека HR-знаний. Содержание и структура
 
Конференции

БІЗНЕС-ТРЕНІНГ «РОЗУМІТИ І БУТИ ЗРОЗУМІЛИМ»

 АНДРІЙ КАШПУР – Reputation & Future Developer
 Керівник дослідницького центру ReputationLab (з 2009р), Співавтор проекту спільної дії «Україна 2030» (з  2011 р), співорганізатор форуму «Репутація: для тих, хто керує майбутнім». Автор книг «Репутація    (ReputationBook.org, 2015р.), «Криза - час перемагати!» (2010р.), «Записки польового піарника» (2005,  2008 рр.). Розробник і со-розробник більше двох десятків репутаційних, стартових, антикризових програм    для бізнесових та громадських організацій в Україні, Казахстані та інших країнах. Спікер і доповідач    українських і міжнародних конференцій і форумів. Розробник і со-розробник ряду проектних методик і    освітніх програм.

  БІЗНЕС-ТРЕНІНГ «РОЗУМІТИ І БУТИ ЗРОЗУМІЛИМ»

 РЕПУТАЦІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ
  • Що таке репутація. Які бізнес-можливості дає активний підхід до управління репутацією
  • Соціальний капітал і його вплив на бізнес-показники компанії
  • Основи управління репутацією і збільшення соціального капіталу
  • Репутація, як фактор мінімізації ризиків і запобігання кризам
 СПІЛКУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ З КЛІЄНТАМИ і РОБОТОДАВЦЕМ
  • Як мінімізувати ризики для бізнесу від некоректних дій співробітників по відношенню до клієнтів
  • Як мотивувати співробітників захищати і просувати компанію, в якій вони працюють
  • Чому важливо заохочувати активність співробітників в соціальних мережах і як їх активність допомагає бізнесу
  • Чому важливі горизонтальні комунікації (навіть в вертикально інтегрованих компаніях) і як вони допомагають покращувати бізнес
  • Які є способи мінімізації негативних відгуків звільнених співробітників
 КОМУНІКАЦІЇ ВСЕРЕДИНІ КОМПАНІЇ: ПРАВИЛА, які полегшують, а не ускладнюють ЖИТТЯ
  • Як організувати ефективну комунікацію «різних в різному»
  • Які прості правила підвищення ефективності бізнес-комунікацій
  • Формування та управління проектними командами замість відділів і департаментів
  • Побудова та налаштування системи взаємодії керівник-співробітники-керівник
  • Як вибудувати ефективну комунікацію акціонери-керівники-акціонери

НАВІЩО І ЯК?

Для розвитку навичок особистої ефективності та тимбілдингу через імпровізацію

ДЛЯ КОГО?

Для HR-менеджерів та керівників, відповідальних за прийняття рішень в області зовнішніх і внутрішніх комунікацій -CEO, CBDO, CHRO, CKO

КОЛИ І ДЕ?

19 грудня 2017 року з 10:00 до 18:00 у м. Києві за адресою: вул. Хрещатик 7/11, 6-й поверх конференц-зал ВІЧЕ КОНСАЛТИНГ

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ 1950 грн.

Детальна інформація за номером +38(044)279-57-24, (067)442-21-60